Suvremene i moderne organizacije sve se više oslanjaju na timski rad pri čemu jedan od presudnih faktora za uspjeh na tržištu postaje 'ženski stil' komuniciranja, suradnje i vođenja. Istraživanja pokazuju kako tvrtke koje na upravljačkim funkcijama imaju veći broj žena ili ujednačen omjer muškaraca i žena postižu bolje rezultate i brži rast, iz čega je evidentno kako žene donose jedan sasvim novi pogled i način razmišljanja u poslovni svijet na kakav smo navikli.
Kako bi se potaknuo razgovore na ovu temu, JCI Zagreb je organizirao panel na temu "Ženski principi poslovanja" na kojem su govorili psiholog i doktor na području obrazovnih znanosti Boris Jokić, voditeljica ljudskih resursa u tvrtki Oradian (2017) Mihaela Smadilo i izvršna direktorica digitalne marketinške agencije DRAP i suosnivačica PWN Zagreb Hajdi Ćenan. Moderatorica panela je bila Helena Marinović, predsjednica JCI Zagreb za 2017. godinu.
Sudionici panela su prisutnima pokušali dati odgovore na pitanja razlikuju li se muškarci i žene u načinu razmišljanja i donošenja odluka, može li se posao voditi koristeći intuiciju, suosjećanje i uključivost te jesmo li na pragu evolucije u poslovnome okruženju koju predvode žene. Složili su se kako se maksimalna učinkovitost u poslovnom okruženju postiže zajedničkom sinergijom muškaraca i žena te da bi se razlike između njih trebale doživljavati kao bogatstvo.
Zaključak panela je bio da treba poraditi na osvještavanju ženskih vrijednosti u pristupu poslu te da promjena paradigme i napuštanje starog sustava donose jedan sasvim novi trend u poslovanje koji će tek doživjeti svoju punu afirmaciju u nadolazećim godinama.
Panel se održao u četvrtak, 2. studenoga 2017. godine u Zagrebu u coworking prostoru BIZkoshnica.