JCI Osijek je u suradnji sa županijskim ogrankom Hrvatske gospodarske komore organizirala edukativni projekt „Put Samuraja – prvi koraci u poduzetništvu“, koji se održao u subotu 30. ožujka 2016. godine u prostorijama Županijske komore.
Cilj projekta „Put samuraja“ bio je konkretnim i primjenjivim znanjima vrsnih stručnjaka informirati mlade poduzetnike o najčešćim pogreškama u poslovanju i kako ih uspješno svladati. Projekt se sastojao od osam cjelina, a poduzetnici su dobili odgovore na pitanja kao što su: kako ostvariti najpovoljnije izvore financiranja, koje su najčešće pogreške u vođenju knjigovodstva, s osvrtom na porezne savjete, kako uspješno prodati i brendirati svoj proizvod, koje su najčešće pogreške kod sklapanja ugovora, kako brzo i sigurno naplatiti potraživanja, koje su prednosti i mane osnivanja trgovačkih društava i obrta, koji oblik je najisplativiji i kako to jednostavno i sigurno učiniti.
Govornici na projektu bili su: Boris Čagalj, voditelj područnog ureda Hrvatske banke za obnovu i razvoj – HBOR za Slavoniju, koji je održao predavanje na temu „Financiranje poduzetnika početnika“, Željka Kolarić, koja je govorila o „Odnosima s kupcima i osnovama prodaje“, prof.dr.sc. Sunčica Oberman-Peterka s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, koja je je istaknula važnost planiranja u svom izlaganju „Planiranjem do rezultata – zašto je važno imati poslovni plan?“, prof.dr.sc. Dubravka Akšamović s Pravnog fakulteta u Osijeku, koja se dotakla „Pravnih aspekata ulaska u svijet poduzetništva i pravnih mehanizama za smanjenje rizika poslovanja“. U drugom dijelu radionice, predavanja su održali i Sven Špehar, vlasnica „Obrt Custom Marketing“, koja je progovorila o važnosti marketinga u svom izlaganju pod nazivom „Brandiranje i marketing - floskula ili nešto više?“, Marin Seleš iz Kreativne agencije Adverta, koji je njeno izlaganje nadogradio svojim „Osnove marketinga i važnost brenda“, a još jednom prisutnima se obratila prof.dr.sc. Sunčica Oberman-Peterka, koja je ovaj put progovorila o „Upravljanju troškovima“.