Upoznajte snagu korištenja priča.
Storytelling ili vještina pričanja priča nezaobilazan je dio našeg svakodnevnog života od najranije dobi pa sve do starosti. Naš način, kao i stil kojim komuniciramo s drugima, imaju vrlo jak emotivni učinak na ponašanje onih kojima se obraćamo, zbog čega se storytelling u posljednje vrijeme koristi kao snažan i učinkovit marketinški alat. Upravo iz tog razloga, sve više kompanija prepoznaje važnost pričanja priča u svrhu brendiranja te ju koriste kako bi bolje pozicionirali svoje proizvode i usluge na tržištu. Priče prenose iskustva, služe za definiranje identiteta pojedinaca i organizacija te zbližavaju ljude.
Tako je u subotu 02. prosinca 2017. godine u prostoru Rochester Institute of Technology Zagreb održana konferencija "Storytelling: Upoznajte snagu korištenja priča za prodaju i brendiranje sebe i svojih proizvoda" u organizaciji JCI Zagreb. Konferencija je druga u nizu u sklopu projekta Poslovne vještine budućnosti, kojeg provodi JCI Zagreb.
Sudionici konferencije imali su prilike doznati kako optimalno koristiti storytelling za prodaju i branding u privatnom ili poslovnom kontekstu. Govornici koji su približili ovu vještinu te podučili sudionike kako ju koristiti bili su Tea Zavacki, Nada Kaurin Knežević i Toni Babić ― uspješni profesionalci koji aktivno koriste storytelling u svom radu.
Toni Babić je kao coach i trener komunikacijskih vještina s dugogodišnjim iskustvom u poduzetništvu, prodaji i menadžmentu prisutne zaintrigirao s brojnim primjerima iz prakse. Tea Zavacki je konzultantica za korisničko iskustvo. Kada nije konzultantica, ona je poduzetnica, blogerica i TEDx govornica koja je sudionicima konferencije pomogla da ispričaju svoju priču. Nada Kaurin, 2017. godine u funkciji direktorice strategije u ENTG, certificirana TQ trenerica, vanjska suradnica na Visokom učilištu Algebra, suosnivačica kruga Lean In Hrvatska, TEDx govornica te polaznica Akademije za politički razvoj u 2017. godini prenijela je sudionicima glavnu poruku: da se ljude uvjerava argumentima, a pokreće humanom emocijom.
Ovo je druga konferencija s temom poslovnih vještina budućnosti. Prva je bila na temu emocionalne inteligencije.