Nastavno na uspješnicu JCI Rijeka „Put Samuraja“ i prepoznajući značaj cjeloživotnog učenja, Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Rijeka u suradnji s JCI Rijeka pripremila je poseban program „Edukacija za poduzetnike i menadžere novoosnovanih tvrtki“. Isti je osmišljen kao niz kratkih seminarskih radionica, tematski raspoređenih u dva modula tijekom svibnja i lipnja 2015. godine.
Edukacije su se održale u prostorijama HGK – Županijske komore Rijeka i bile namijenjene prvenstveno malim i srednjim poduzetnicima i menadžerima novoosnovanih tvrtki (tvrtke osnovane nakon 01. siječnja 2013. godine) koji su započeli poduzetničku aktivnost, te poduzetnicima u fazi rasta i razvoja i onima koji žele unaprijediti svoja poduzetnička znanja i vještine.
Cilj edukacija bio je stjecanje novih znanja i vještina i usvajanje specifičnih znanja o poduzetništvu, povećanje postojećih kompetencija u cilju napredovanja i poboljšanja tržišne pozicije, razvijanje pozitivnog stava prema poduzetništvu i razvoj poduzetničke kulture, učenje na primjerima iz svakodnevne prakse u uvjetima u kojem posluju mala i srednja poduzeća, te cijelo-životno učenje i informiranje o programima potpore poduzetništvu.
Program je otvorila Vesna Bartolović iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj, koja je održala predavanje na temu „7 koraka do kredita“. Duško Radulović iz Sensum-a polaznicima je progovorio o „Marketingu u 4 poteza“, Danijel Bićanić iz Bićanić Consulting-a istaknuo je koje su „Prodajne vještine u prodajnom razgovoru“, a Danko Žitinić, član JCI Rijeke i direktor tvrtke Strip progovorio je o „Inoviranju poslovnih modela i izradi poslovnog plana“. Nataša Jakominić Marot iz Centra za EU projekte Sveučilišta u Rijeci podijelila je praktična iskustva o EU fondovima, Ivan Primorac iz Odvjetničkog ureda J. Alač i član JCI Rijeke održao je predavanje na temu „Sklapanje ugovora, naplata i osiguranje potraživanja“, Ljubomir Jelić iz Jelić Konzaltinga upozorio je na važnost „Sigurnog početka“, a Darko Sambol iz Sambol Consultinga o „Psihologiji poslovnog komuniciranja“.